Po aktywacji Aplikacji Pasażera system pozwala na wysłanie w wiadomościach SMS linków do śledzenia oraz oceny taxi.

Śledzenie taxi jadącej do klienta

Śledzenie taxi jadącej po pasażera pozwala na znaczne usprawnienie pracy kierowców. Dzięki pokazywanej na bieżąco pozycji taxi na mapie, klient może dokładnie zaplanować swoje przygotowania do wyjścia, co pozwala na zmniejszenie czasu oczekiwania dla klienta (nie musi stać na mrozie) jak i dla kierowcy (nie musi czekać, aż klient zobaczy przez okno, że podjechał).

W przypadku zamówienia przez Aplikację Pasażera automatycznie uruchomione zostanie śledzenie. W przypadku zamówienia inną metodą do klienta można przesłać link do śledzenia w wiadomości SMS.

Wystarczy wstawić w opcji ustawiającej treść wiadomości SMS zmienną %%track_url%%, aby podczas wysyłki została ona zamieniona na odpowiedni link.

Treść wiadomości można ustawić poprzez opcje konfiguracyjne dostępne w panelu administracyjnym w System > Konfiguracja:

  • Zlecenie: SMS: Poszukiwanie taxi do zlecenia: Treść wiadomości SMS wysyłanej do klienta
  • Zlecenie: SMS: Taxi przyjęło zlecenie: Treść wiadomości SMS wysyłanej do klienta

Po zakończeniu śledzenia klient może przejść od razu do oceny przejazdu.

Ocena przejazdu

Ocena przejazdu pozwala na monitowanie jakości usług korporacji. Dzięki opiniom pasażerów dowiesz się jak oceniają pracę korporacji oraz jakich rozwiązań poszukują.

Klient może otrzymać linka do oceny przejazdu nie tylko po zakończeniu śledzeni podjeżdżającej taxi ale również w osobnym SMS-sie.

Odpowiednia opcja konfiguracyjna jest dostępna w panelu administracyjnym w System > Konfiguracja:

Zlecenie: SMS: Treść wiadomości SMS wysyłanej do klienta po zakończeniu zlecenia, gdy klient wysiadł

Wystarczy wstawić w opcji ustawiającej treść wiadomości SMS zmienną %%rate_url%%, aby podczas wysyłki została ona zamieniona na odpowiedni link. Wówczas klient otrzyma SMS-em linka do oceny przejazdu.

Czy było pomocne?

1 / 0

MH OZaloOD