Aplikacja WWW Mobilny Dyspozytor umożliwia wygodne przyjmowanie zleceń na smartfonie lub tablecie z przeglądarką WWW.

Mobilny Dyspozytor jest optymalnym rozwiązaniem dla mniejszych korporacji taxi oraz do przyjmowania zleceń w okresach małego ruchu, np. wtedy gdy kierowca obsługujący zlecenia może jednocześnie rozmawiać z pasażerami.

Aby uruchomić aplikację Mobilnego Dyspozytora, wystarczy otworzyć na smartfonie lub tablecie link w Panel administracyjny System > Mobilny Dyspozytor. Następnie należy się zalogować do aplikacji użytkownikiem i hasłem konta dyspozytora.

Dla wygodnej pracy utwórz skrót aplikacji na ekranie głównym telefonu (w przeglądarce Chrome: Ustawienia > Dodaj do ekranu głównego).

Dodaj Mobilnego Dyspozytora do ekranu głównego: https://youtu.be/n43Ut-m3-As

Aby pole z numerem telefonu klienta uzupełniało się automatycznie, należy zainstalować aplikację Pomocnik Dyspozytora, która jest dostępna na smartfonach lub tabletach z systemem operacyjnym Android.

Zlecenia na Mobilnym Dyspozytorze może jednocześnie odbierać 1 osoba, ale może on być zainstalowany na telefonach kilku użytkowników. W przypadku gdy osoba pracująca na Mobilnym Dyspozytorze nie może odebrać połączenia/prowadzi już rozmowę można ustawić odpowiednie przekierowanie np. przekieruj, gdy zajęty: aktywacja: *67*numer_telefonu# i wówczas zlecenie może odebrać inna osoba.

Więcej informacji o przekierowaniach: https://szeftaxi.pl/szybkie-kody-przekierowan-telefonow/

Instalacja Aplikacji Pomocnika Dyspozytora

Aby pobrać aplikację Pomocnika Mobilnego Dyspozytora, wystarczy otworzyć na smartfonie lub tablecie link w Panel administracyjny System > Pobieranie pomocnika dyspozytora, a następnie wpisać w ustawieniach kod korporacji taxi, który można sprawdzić zaraz obok linku do pobierania Pomocnika Mobilnego Dyspozytora. Na koniec należy w ustawieniach Pomocnika mobilnego dyspozytora włączyć powiadomienia.

Instalacja Aplikacji Pomocnika Dyspozytora: https://youtu.be/ezXvjs413fE

Przyjmowanie Zleceń

Po zakończonej rozmowie z klientem, pojawi się na pasku powiadomień telefonu (po rozwinięciu, w górnej części ekranu – w miejscu, gdzie pojawiają się informacje o nieodebranych połączeniach, nowych wiadomościach, aktualizacjach itp.) informacja (powiadomienie) z numerem telefonu klienta. Należy kliknąć na powiadomienie (ikonka słuchawki z dymkiem) i wówczas otworzy nam się bezpośrednio ekran zlecenia na Mobilnym Dyspozytorze z automatycznie wypełnionym polem numeru telefonu klienta oraz podpowiedzi ostatnich adresów odbioru pasażera (jeżeli klient już posiada historię zleceń).

Przyjmowanie zlecenia w KOMBO Mobilny Dyspozytor: https://youtu.be/j7NBlw8jK0M

Czy było pomocne?

3 / 1