W systemie dostępna jest opcja nagrywania rozmów realizowanych przez centralę VoIP.

Aby uruchomić rejestrację rozmów należy w Panelu Administracyjnym w zakładce konfiguracja przełączyć opcję VoIP: Nagrywanie rozmów na 1. System nagrywa wyłącznie połączenia przechodzące przez centralę telefonii VoIP systemu i przechowuje je przez 30 dni, a po tym czasie usuwa.

Pamiętaj, aby dostarczyć do nas odpowiedni komunikat powitalny informujący o nagrywaniu, zgodny z aktualnymi wymogami prawnymi. Komunikat ten ustawimy w centrali zamiast domyślnego.

Nagrania odsłuchasz w Panelu Administracyjnym w zakładce Raporty -> Spis połączeń. Odtwarzanie rozmów jest dostępne wyłącznie dla dyspozytorów posiadających uprawnienie do odtwarzania rozmów.

Od wersji 24.55.00 można udostępnić kierowcom funkcję odsłuchiwania rozmów powiązanych ze zleceniem, które aktualnie realizują. Wystarczy ustawić opcję: Aplikacja Kierowcy: Odtwarzanie nagrań rozmów z klientem.

Czy było pomocne?

4 / 0