W systemie dostępna jest opcja nagrywania rozmów realizowanych przez centralę VoIP.

Aby uruchomić rejestrację rozmów należy w Panelu Administracyjnym w zakładce konfiguracja przełączyć opcję VoIP: Nagrywanie rozmów na 1. System nagrywa wyłącznie połączenia przechodzące przez centralę telefonii VoIP systemu i przechowuje je przez 30 dni, a po tym czasie usuwa.

Nagrania odsłuchasz w Panelu Administracyjnym w zakładce Raporty -> Spis połączeń. Odtwarzanie rozmów jest dostępne wyłącznie dla dyspozytorów posiadających uprawnienie do odtwarzania rozmów.

Pamiętaj, aby dostarczyć do nas odpowiedni komunikat powitalny informujący o nagrywaniu, zgodny z aktualnymi wymogami prawnymi. Komunikat ten ustawimy w centrali zamiast domyślnego.

Czy było pomocne?

4 / 0

Dodaj komentarz 0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola wymagane oznaczono *