Rabat dla stałych klientów przyznawany automatycznie
Gdy korporacja stosuje rabaty dla stałych klientów, system może przypisać rabaty automatycznie po zrealizowaniu określonej ilości kursów w podanej ilości dni. Rabat przypisany jest do numeru telefonu.
Aby uruchomić ta opcję należy w Panelu Administracyjnym System > Konfiguracja ustawić odpowiednio opcje:
- Klient: Automatyczny rabat: Ilość dni, w których klient musi wykonać zlecenia, aby otrzymać stały rabat
- Klient: Automatyczny rabat: Ilość wykonanych zleceń, po których klient otrzyma stały rabat
- Klient: Automatyczny rabat: Opis stałego rabatu przydzielanego klientowi za wykonanie określonej ilości zleceń przez podaną ilość dni
Rabat zostaje przyznany wyłącznie klientom, którzy nie mają do tej pory przyznanego na koncie żadnego rabatu.
Rabat indywidualny dla klientów kluczowych
Możesz również przyznać stały rabat dowolnemu klientowi na koncie klienta edytując go w panelu administracyjnym Klienci ‣ Klienci. Podany tam rabat wyświetli się na ekranie zlecenia w Aplikacji Kierowcy
Rabat dla zamówień przez Aplikację Pasażera
Zachęć klientów do korzystania z Aplikacji Pasażera oferując im stały rabat.
W jaki sposób klienci dowiedzą się o rabacie? Możesz ustawić wysyłkę SMS do klientów z informacją o rabacie przy korzystaniu z aplikacji.
Jako rabat można ustawić stałą kwotę np. 2zł lub 10%. Rabat wówczas wyświetli się na Aplikacji Kierowcy kolorem niebieskim na ekranie zlecenia.
Rabat możesz uruchomić w Panelu Administracyjnym w zakładce System ‣ Konfiguracja:
API: Wartość rabatu przyznawana za zamówienie poprzez API, gdy klient nie ma przypisanego indywidualnego rabatu (puste/spacja=wyłączone; np. 5%, 5,00zł itd.)
Czy było pomocne?
1 / 0