Gdy Pasażer wykona określona ilość kursów może być przyznany mu przejazd promocyjny. Przejazd promocyjny może być objęty zniżką np. 50% lub może być przejazdem bezpłatnym.
Przejazdy promocyjne mogą być naliczane dla wszystkich klientów lub tylko dla klientów zamawiających przez aplikację.
Korporacja ustala indywidualnie z kierowcami co oznacza kurs promocyjny.
Jak ustawić naliczanie zleceń promocyjnych?
Panel administracyjny System ‣ Konfiguracja:
Zlecenie: Promocja: Zezwalaj na zlecenia promocyjne 0=specjalnie oznaczeni klienci, 1=wszyscy klienci
ustaw na 1
Zlecenie: Promocja: Kiedy naliczać kursy potrzebne do otrzymania przejazdu promocyjnego (0=nigdy, 1=zawsze, 2=gdy zamówione przez API)
ustaw na 1 lub 2 (jeśli naliczamy promocję tylko dla przejazdów zmówionych przez Aplikację Pasażera).
Zlecenie: Promocja: Po ilu kursach naliczany jest przejazd promocyjny (0=wyłączone)
wpisz dowolną liczbę.
Przykład: jeżeli ustawisz wartość 2 (gdy zamówione przez API/Aplikację Pasażera) oraz 5 wówczas po pięciu zakończonych kursach zamówionych z aplikacji klient zobaczy w aplikacji, iż zostało naliczone zlecenie promocyjne, które może wykorzystać przy dowolnym kursie. Klient widzi w aplikacji w trakcie zamawiania taksówki, iż ma dostępne zlecenie promocyjne, które może zaznaczyć, aby je wykorzystać.
Klient, który zamawia taksówkę dzwoniąc na dyspozytornię również może skorzystać ze zleceń promocyjnych. Wówczas klient, który ma dostępne zlecenie promocyjne będzie zaznaczony, domyślnie, zielonym polem na ekranie zlecenia w Dyspozytorze. Dyspozytorka wówczas może zapytać klienta czy chce skorzystać ze zlecenia promocyjnego przy obecnym kursie i zaznaczyć opcje zgodnie z wyborem pasażera.
Dodatkowo klient może otrzymać SMS-a z informacją o naliczeniu przejazdu promocyjnego.
Zlecenie: Promocja: Treść SMS wysyłanego do klienta podczas naliczenia kursu promocyjnego (puste=wyłączone) [ %%konto%% %%promocje%% ]
Możesz również przyznać wybranemu klientowi dowolną ilość zleceń promocyjnych klikając na ikonkę prezent w panelu administracyjny Klienci > Klienci
Czy było pomocne?
0 / 0