Sprawdź poniżej jaka może być przyczyna przestawiania na stan ZAJĘTY po połączeniu od pasażera i zastosuj podane rozwiązania.

Błędy numer wpisany w systemie

Sprawdź czy w Panelu Administracyjnym systemu w zakładce w Taxi > Taxi wpisany jest prawidłowy numer telefonu. Częsta przyczyna przełączania na zajęty to nie możliwość dodzwonienia się na podany numer z powodu błędu w numerze lub zajętość podanego numeru.

Zablokowanie (również automatyczne) numeru, z którego przychodzą połączenia

W wielu telefonach (szczególnie Samsung) istnieją niedoskonałe mechanizmy wykrywania spamu, które automatycznie blokują połączenia z pewnych numerów telefonów. W takim wypadku warto sprawdzić ustawienia telefonu. W internecie można znaleźć wiele opisów takich sytuacji, zamieszczonych przez niezadowolonych posiadaczy takich telefonów.

Przykłady zgłoszeń z internetu:

Rozwiązania

Domyślna aplikacja wykrywająca spam

Wyłączyć wykrywanie spamu w domyślnej aplikacji do dzwonienia (Telefon) możesz poprzez jej uruchomienie (zazwyczaj ma ikonę słuchawki) i sprawdzenie jej ustawień. W aplikacji naciśnij trzy kropki w prawym górnym roku i naciśnij Ustawienia lub od razu opcję związaną z odrzucaniem połączeń: Id rozmówcy i spam, Zablokowane numery, Filtrowanie połączeń itp..

Należy wyłączyć wszystkie opcje związane z blokowaniem połączeń, np.:

  • Blokuj połączenia z nieznanych numerów
  • Filtruj połączenia określone jako spam
  • Blokuj niechciane połączenia
  • Blokuj połączenia spoza listy kontaktów
  • Blokuj połączenia z listy

Jeśli na ekranie widzisz listę zablokowanych numerów telefonów, sprawdź czy na liście nie znalazł się numer z którego dzwoni do Ciebie korporacja taxi (pasażer) i go usuń.

Dodatkowe aplikacje wykrywające spam

Czasami na telefonie zostaje doinstalowana dodatkowa aplikacja do wykrywania spami i to ona może blokować połączenia. Najlepiej jest odinstalować taką aplikację sprawdzając listę aplikacji zainstalowanych na telefonie. Można również sprawdzić jaka jest domyślna aplikacja do identyfikacji rozmówców i spamu odszukując w ustawieniach telefonu ekranu Aplikacje domyślne i wyłączając taką aplikację lub odinstalowując ją całkowicie (aplikacji Telefon wbudowanej w system nie da się odinstalować).

Czy było pomocne?

3 / 0

T izT rKAb