Jeżeli jeszcze nie masz konta VoIP obsługującego SIP, wybierz odpowiednią dla siebie ofertę i zarejestruj konto VoIP z obsługą SIP trunk.

Aktualnie polecamy operatorów:

Korporacja taxi samodzielnie zawiera umowę z operatorem VoIP i ponosi wszelkie opłaty abonamentowe oraz za wykonane połączenia.

Po dokonaniu rejestracji i aktywacji konta VoIP u wybranego operatora, prześlij nam mailem na biuro@system-taxi.pl dane do panelu konta VoIP (login i hasło podane przy rejestracji konta) lub dane podane przez operatora niezbędne do zestawienia połączenia SIP trunk.

Otrzymasz od nas powiadomienie mailem jak tylko dokonamy konfiguracji konta VoIP na internetowej centrali VoIP systemu taxi. Gdy konto będzie już skonfigurowane w systemie będziesz mógł uruchomić dzwonienie bezpośrednio do kierowców.

Zobacz także: Nagrywanie rozmów na centrali VoIP

Czy było pomocne?

1 / 0

ybUWiFCpOf
Dodaj komentarz 0

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola wymagane oznaczono *