Jeśli jesteś w zleceniu i nie widzisz tego ekranu, zobacz jak wrócić do ekranu zlecenia.
Elementy obowiązkowe:
- Czas – za jaki czas klient spodziewa się taksówki. Wartość ujemna oznacza spóźnienie taksówki.
- Miasto i dokładny adres z jakiego należy odebrać pasażera.
Elementy opcjonalne:
- Informacje o fakturach zbiorczych, bezgotówkach, promocjach itp..
- Rabat – każdy klient może posiadać indywidualny rabat, który należy uwzględnić w pobieraniu opłaty za przejazd.
- Ilość taxi z informacją, które taxi jadą na zlecenie (od wersji 23.49.00).
- Cechy – specjalne życzenia lub właściwości jakie powinien spełniać samochód taxi lub kierowca.
- Przyjęte – dokładny czas odebrania zlecenia na dyspozytorni.
- API – oznacza, iż zlecenie zostało zamówione poprzez którąś z Aplikacji Pasażera lub innych form automatycznego zamawiania z pominięciem rozmowy z dyspozytorką. W takich zleceniach warto wykorzystać Przycisk
Prowadź
, aby poznać dokładną pozycję oczekującego na odbiór klienta, ponieważ mógł on zamówić przejazd na konkretne współrzędne GPS. - Konto – jest to dodatkowa informacja o kliencie zależna od korporacji taxi. W większości przypadków jest to numer karty stałego klienta.
- Klient – jest to dodatkowa informacja o kliencie pozwalająca na łatwą jego identyfikację.
O tym jakie informacje są pokazywane taksówkarzowi na ekranie zlecenia decydują ustawienia opcji konfiguracyjnych dostępnych w panelu administracyjnym oraz to czy dana informacja występuje. Na przykład Cechy pokazywane są tylko wtedy, gdy klient zażąda co najmniej jednej w zleceniu.
Przesuwając ekran w prawo/lewo (po odebraniu zlecenia) można przejść do kolejnego z dostępnych ekranów.
Czy było pomocne?
3 / 0