W systemie dostępne są 2 wersje Aplikacji Pasażera do zamawiania taxi. Jeśli jeszcze nie aktywowałeś Aplikacji Pasażera możesz zrobić to ze strony cennika.

Aplikacja Pasażera do działania wymaga uruchomionej w systemie wysyłki SMS.

Aplikacja WWW w przeglądarce internetowej

Aplikacja WWW działa w przeglądarce internetowej na dowolnym urządzeniu (smartfon, tablet, komputer), wystarczy otworzyć link!

Każda korporacja posiada własny link, który znajdziesz w Panelu Administracyjnym w zakładce System > Aplikacja Pasażera.

Link widoczny jest w panelu po opłaceniu aktywacji oraz dostarczeniu ikony. Przeczytaj o wymaganiach dla ikony Aplikacji Pasażera.

Link do Aplikacji WWW możesz zamieścić na stronie internetowej Twojej korporacji taxi, np. utworzyć przycisk „ZAMÓW ONLINE” odsyłający do linku.

Link działa na każdym urządzeniu obsługującym przeglądarkę intranetową (aktualizowaną na bieżąco): komputer, telefon i tablet (iPhone, iPad, Android). Na urządzeniach to obsługujących można dodać ikonę aplikacji bezpośrednio do ekranu głównego/początkowego telefonu: Android (Zainstaluj w menu przeglądarki) i iPhone/iOS (Do ekranu menu udostępniania).

Aplikacja w Sklepie Google Play do pobrania na telefon Android

Aplikacja do zamieszczenia w Sklepie Google Play wymaga odpowiedniego loga/ikony spełniającej wymagania co do grafiki Aplikacji Pasażera.

W przypadku gdy korporacja nie posiada własnego konta programisty w sklepie Google Play, aplikację publikujemy w Sklepie Google Play w ciągu kilku dni od opłacenia aktywacji (jeśli korporacja jest gotowa na przyjmowanie zleceń i ma uruchomioną wysyłkę SMS). To kiedy aplikacja pojawi się w Sklepie Google Play oraz następnie w wyszukiwarce sklepu, zależy wyłącznie od Google.

Jak tylko aplikacja będzie dostępna w sklepie Google Play możesz zamieścić na stronie www Twojej korporacji linka odsyłającego do Aplikacji w sklepie Google Play np. pod postacią przycisku „POBIERZ APLIKACJĘ”.

Link do Aplikacji w Google Play znajdziesz w Panelu Administracyjnym w zakładce System > Aplikacja Pasażera.

Aplikacja na iPhone

Użytkownicy iPhone/iPad mogą dodać stronę do ekranu początkowego, aby korzystać z niej jak z aplikacji. Wystarczy po otworzeniu linka Aplikacji Pasażera w Przeglądarce Safari:

  • Przejść do menu udostępniania (naciskając ikonę ze strzałką w górę na dole aplikacji).
  • Przewinąć listę do momentu ukazania się opcji Do ekranu początk. i ją nacisnąć.
  • Następnie nacisnąć Dodaj
  • Ikona pojawi się na ekranie głównym telefonu, co pozwoli bezpośrednio korzystać z Aplikacji Pasażera.

Wymogi RODO

Zgodnie z wymogami RODO zamieszczamy w Aplikacji w klauzuli informacyjnej pełne dane korporacji oraz e-mail do kontaktów w sprawach dotyczących danych osobowych.

Aby spełnić w pełni wymagania RODO należy przesłać do nas linka do polityki prywatności korporacji taxi dostępnej na stronie www korporacji taxi, uwzględniającej wykorzystanie danych w celu realizacji usługi przewozu.