W systemie dostępne są 2 wersje Aplikacji Pasażera do zamawiania taxi.

Aplikacja Pasażera do działania wymaga uruchomionej w systemie wysyłki SMS.

Aplikacja WWW w przeglądarce internetowej

Aplikacja WWW działa w przeglądarce internetowej na dowolnym urządzeniu (smartfon, tablet, komputer), wystarczy otworzyć link!

Każda korporacja posiada własny link, który znajdziesz w Panelu Administracyjnym w zakładce System > Aplikacja Pasażera.

Link widoczny jest w panelu po opłaceniu aktywacji oraz dostarczeniu ikony. Przeczytaj o wymaganiach dla ikony Aplikacji Pasażera.

Link do Aplikacji WWW możesz zamieścić na stronie internetowej Twojej korporacji taxi, np. utworzyć przycisk „ZAMÓW ONLINE” odsyłający do linku.

Aplikacja w Sklepie Google Play do pobrania na telefon Android

Aplikację w Sklepie Google Play zamieścimy po otrzymaniu loga/ikony spełniającej wymagania co do grafiki Aplikacji Pasażera.

Aplikację publikujemy w Sklepie Google Play w ciągu kilku dni od opłacenia aktywacji (jeśli korporacja jest gotowa na przyjmowanie zleceń i ma uruchomioną wysyłkę SMS) . To kiedy aplikacja pojawi się w Sklepie Google Play oraz następnie w wyszukiwarce sklepu, zależy wyłącznie od Google.

Jak tylko aplikacja będzie dostępna w sklepie Google Play możesz zamieścić na stronie www Twojej korporacji linka odsyłającego do Aplikacji w sklepie Google Play np. pod postacią przycisku „POBIERZ APLIKACJĘ”.

Link do Aplikacji w Google Play znajdziesz w Panelu Administracyjnym w zakładce System > Aplikacja Pasażera.

Wymogi RODO

Zgodnie z wymogami RODO zamieszczamy w Aplikacji w klauzuli informacyjnej pełne dane korporacji oraz e-mail do kontaktów w sprawach dotyczących danych osobowych.

Aby spełnić w pełni wymagania RODO należy przesłać do nas linka do polityki prywatności korporacji taxi dostępnej na stronie www korporacji taxi, uwzględniającej wykorzystanie danych w celu realizacji usługi przewozu.

Czy było pomocne?

3 / 0