Jeśli jesteś w zleceniu i nie widzisz tego ekranu, zobacz jak wrócić do ekranu zlecenia.
Przycisk: Przekaż
Przycisk służy do oddania zlecenia. Po jego naciśnięciu zlecenie wróci do systemu w celu wyboru innej taxi do zlecenia.
W Panelu Administracyjnym w opcjach konfiguracyjnych systemu, można zablokować wykorzystanie tego przycisku (na przykład, gdy korporacja pracuje z dyspozytorkami i to one podejmują decyzję o przekazaniu zlecenia) oraz określić czy taxi przekazujące zlecenie ma zostać przełączone w stan zajęty czy w stan wolny.
Przycisk: Anuluj
Przycisk pozwala na anulowanie zlecenia.
To czy przycisk jest dostępny sterowane jest opcją konfiguracyjną w Panelu Administracyjnym systemu. Przycisk może być udostępniony zarówno w każdym zleceniu jak i wyłącznie w zleceniach odebranych bezpośrednio przez kierowcę.
Przycisk: SMS na miejscu
Wysyła SMS do klienta z informacją, o oczekującym pod adresem taxi.
Treść SMSa oraz dostępność opcji można zmienić w Panelu Administracyjnym korporacji.
Przycisk: Centrala
Patrz Ekran 2.
Przycisk: Zadzwoń
Przycisk może być skonfigurowany na 3 różne sposoby:
Działanie przycisku konfiguruje się w Panelu Administracyjnym systemu.
Przycisk: Klient
Odbierając klienta i rozpoczynając kurs należy wybrać przycisk KLIENT (opcja ta jest aktywna tylko wtedy, gdy jest znana pozycja GPS taksówki). Automatycznie taksówka przełącza się w stan KURSEM i odwozi klienta w podane przez niego miejsce docelowe.
Zależnie od ustawień systemu, kierowca może zostać zapytany o strefę docelową oraz o szacowany czas kursu.
Przycisk: Mina
Po dojechaniu pod podany przez klienta adres i odczekaniu pewnego czasu (w zależności od konfiguracji systemu) uaktywni się przycisk MINA. Przycisk ten pozwala taksówkarzowi na zgłoszeni miny, czyli anulowanie zlecenia z powodu nie obecności klienta.