Jeśli jesteś w zleceniu i nie widzisz tego ekranu, zobacz jak wrócić do ekranu zlecenia.
Przycisk: Prowadź
W przypadku nie znajomości adresu podanego przez klienta należy kliknąć przycisk PROWADŹ. Wyświetli się nawigacja, która poprowadzi użytkownika pod konkretny adres. Opcja ta jest bardzo wygodna dla kierowców, którzy nie znają dobrze miasta lub dopiero zaczynają pracę w tym zawodzie. Odpowiednią aplikację nawigacji można wybrać w ustawieniach Aplikacji Kierowcy dostępnych na Ekranie „3”.
Przycisk: Voucher
Za pomocą przycisku Voucher kierowca może wprowadzić numer vouchera. Korporacja może wykonać raport rozliczeniowy z zebranych danych.
Przycisk: Rozmowy
Dostępny od wersji 24.55.00. Pozwala na odtworzenie nagrań rozmów z klientem, powiązanych z realizowanym zleceniem. Sterowane opcją konfiguracyjną w Panelu Administracyjnym.
Przycisk: SMS WEW.
Patrz Ekran „4”.
Przycisk: Centrala
Patrz Ekran 2.