Witaj w KOMBO System Taxi!
Na samym początku, zalecamy abyś zainstalował potrzebne do pracy aplikacje na swoim telefonie (i/lub komputerze) i powysyłał sam do siebie kilka zleceń testowych, aby poznać pracę w systemie i sprawdzić, które ustawienia najlepiej się sprawdzą w Twojej korporacji.
Jak już wszystko będzie gotowe do pracy to możesz przejść do kroków, które pozwolą na pracę w systemie (przyjmowanie zleceń od pasażerów).
Zatem, zaczynamy!
Krok 1: Wpisz do systemu kierowców a następnie taksówki
Rozpocznij od wpisania do systemu wszystkich kierowców (lub tylko jednego przykładowego kierowcę, najlepiej siebie). Jak już dodasz kierowców (lub 1 kierowcę) to następnie wprowadź do systemu taksówki.
Na tym etapie będziesz mógł wygenerować dane logowania do aplikacji dla każdego kierowcy.
Krok 2: Zainstaluj Aplikację Kierowcy na telefonie z Androidem
W pierwszej kolejności najlepiej jest zainstalować Aplikację Kierowcy tylko na własnym telefonie. Jak już zrobisz kilka symulacji zleceń i będziesz chciał rozpocząć pracę w systemie to dopiero wtedy zainstaluj aplikację na telefonach kierowców.
Możesz również wysłać linka instalacyjnego do kierowców, aby samodzielnie dokonali instalacji, ale nie zalecamy tego ze względów bezpieczeństwa (hasło powiązania korporacji taxi powinno być znane tylko osobie zarządzającej korporacją).
Krok 3: Dodawanie kont dyspozytorów
Jeżeli do systemu w roli dyspozytora (wpisywanie zleceń i ich obsługa) ma mieć dostęp więcej osób, należy każdej z nich dodać własne koto dyspozytora.
Konto dyspozytora pozwala na logowanie do Mobilnego dyspozytora, Panelu Administracyjnego oraz Programu Dyspozytor. Dyspozytorom można dodać dodatkowe uprawnienia jeśli dodatkowo mają mieć możliwość zarządzania korporacją. Na przykład wybrana dyspozytorka może mieć nadany dostęp do Panelu Administracyjnego, tak aby mogła rozliczać kierowców lub wpisywać dyżury taxi.
Krok 4: Wybierz tryb pracy (lub łącz dowolnie tryby pracy)
Zależnie od wybranego abonamentu możesz mieć dostęp do różnych trybów pracy. Każdy z dostępnych trybów możesz samodzielnie przełączać w Panelu Administracyjnym: np. od poniedziałku do czwartku jest uruchomione Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców a w weekend (gdy jest dużo zleceń) można pracować na Dyspozytorze komputerowym (jeżeli tryby te są dostępne w wybranym abonamencie).
Poniżej znajdziesz krótki opis trybów pracy oraz link do instrukcji uruchomienia każdego z nich.
Mobilny Dyspozytor
Dostępny w abonamencie: START, STANDARD i PRO.
Aplikacja Pasażera
Dostępny za opłatą aktywacyjną w abonamencie: START, STANDARD i PRO.
Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców
Dostępny w abonamencie: PRO.
Przyjmowanie zleceń w programie Dyspozytor przy komputerze
Dostępny w abonamencie: STANDARD i PRO.
Krok 5: Zrób symulację zlecenia
Nim rozpoczniesz pracę w systemie, wyślij kilka zleceń testowych, aby przekonać się czy wszystko jest dobrze przygotowane do pracy.
Aby zasymilować zlecenie otwórz link Aplikacji Mobilnego Dyspozytora w przeglądarce na telefonie, komputerze lub tablecie i dodaj nowe zlecenie na dowolny adres, a następnie na telefonie z Androidem za pomocą Aplikacji Kierowcy odbierz zlecenie.
Następnie możesz również przetestować dostępne w systemie tryby pracy, aby przekonać się który tryb pracy (lub ich kombinacja) jest najkorzystniejsza dla Twojej korporacji.
Moduł telefonicznego przyjmowania zleceń przez kierowców wymaga wcześniejszego założenia konta VoIP. Pozostałe tryby pracy możesz testować od razu.
Już teraz wyślij zlecenie:
Krok 6: Sprawdź przed rozpoczęciem pracy
Krok 7: Rozpocznij pracę w systemie (przyjmowanie zleceń od klientów)
Jeżeli masz już wybrany tryb pracy oraz zainstalowane aplikacje potrzebne do pracy zgodnie z trybem pracy oraz przetestowałeś kilka zleceń to już możesz rozpocząć pracę w systemie (przyjmować zlecenia od klientów)!
Co to oznacza w praktyce? To zależy od trybu pracy. Przygotowaliśmy dla Ciebie checklisty.
Praca w Mobilnym Dyspozytorze
Aby rozpocząć pracę na Mobilnym Dyspozytorze musisz mieć:
Aplikacja Pasażera
Aby rozpocząć pracę z użyciem Aplikacji Pasażera musisz mieć:
Dodatkowo, aby zamieścić Aplikację Pasażera w Sklepie Google Play musisz mieć:
Kody QR z linkami do obu wersji Aplikacji Pasażera znajdziesz w Panelu administracyjnym System > Aplikacja Pasażera. Link do Sklepu Google Play pojawi się po kilku dniach od przesłania aplikacji do Google.
W przypadku trybu Multi miasto, dla każdego miasta/korporacji, możesz wykupić aktywację osobnej Aplikacji Pasażera.
Telefoniczne przyjmowanie zleceń przez kierowców
Aby rozpocząć pracę w trybie dzwonienia bezpośrednio do kierowców musisz mieć:
Dyspozytor komputerowy
Aby rozpocząć pracę w programie Dyspozytor musisz mieć:
Czy było pomocne?
1 / 1